Calamiteiten Melden     

 

banner2.jpg

Met vragen over uw lidmaatschap kunt u zich direct wenden tot de ledenadministratie. Vragen die door de ledenadministratie in behandeling genomen kunnen worden zijn onder andere:

  • Ik heb de contributie betaald, maar nog geen vergunningenpakket van de Ruischvoorn ontvangen.
  • Er staan verkeerde gegevens op de acceptgiro die ik van de Ruischvoorn heb ontvangen.
  • Er staan verkeerde gegevens op mijn VISpas van de Ruischvoorn.
  • U wilt lid worden van de Ruischvoorn?  Ga naar aanmeldingsformulier
  • Wilt u een adreswijziging doorgeven?  Ga naar formulier voor adreswijziging
  • Wilt u uw lidmaatschap beëindigen?  Ga naar formulier voor opzegging lidmaatschap
  • Stel hier uw vraag aan de ledenadministratie
Waar blijft mijn VISpas?
 
Hebt u het Voorlopig Bewijs van Lidmaaschap (VLB) naar Sportvisserij Nederland opgestuurd, maar na 20 werkdagen nog steeds geen VISpas ontvangen? Ga dan naar de VISpas-website van Sportvisserij Nederland. Vul op deze pagina het nummer van uw VLB in. U kunt dan de status van uw aanvraag bekijken. Ook staat hier wat u moet doen als er problemen zijn met uw aanvraag, nadat u het aanvraagformulier voor de VISpas hebt opgestuurd. Aangezien de Ruischvoorn NIET zelf de VISpas aanmaakt, dient u zich in dergelijke gevallen altijd tot Sportvisserij Nederland te wenden.

Ga naar de VISpas-website van Sporvisserij Nederland
PB170073.jpg

Ruischvoorn op Facebook

Website: Zegenrijk